Запознайте се с Марулка :)

Аз съм Ян Бибиян,
аз съм малък като залък,
силен като великан!
Михаела, aka Марулка, се роди сутринта в 09:03 ч. – още не съм й проверила асцендента! Тежи 2960 гр и е дълга 47 см – истинска грация! Вече успя да си издере личицето, ‘щото гламавата й майка е забравила ръкавичките, а госпойцата се роди с маникюр.

И понеже ми умря циганката, да се похваля, че съм пич и половина 🙂 Не че да родиш секцио е кой знае какво геройство, но щом тази сутрин не успях да се панирам като хората, сухите тренировки по приложен будизъм наистина са дали резултат!

И така… she’s a beautiful girl! 🙂

Каквото и да си говорим – прилича на баща ми, дори не на мен! Сега е моментът да преговарям за наследство! 😉

Свалям снимките на беба от блога по настояване на майка ми и баща ми. Те си имат техни си причини, с които аз не съм съгласна, но ще им спестя психическия дискомфорт. Снимки ще има – джъст лейтър 🙂

17 thoughts on “Запознайте се с Марулка :)

  1. Прекрасна е! Хайде Марулке, искаме вече да те видим и на живо. Много целувки и на двете!

  2. Sledja bloga ot izvestno vreme i s radost vidjah dnes Marulka i 6tastlivata i maika! Badete i dvete blagosloveni, mnogo krasiv i interesen savmesten zivot vi zelajat Rada i malkata Sofia (7mes)

  3. Честита рожбичка , Яна ! Да е жива и здрава малката Михаела и да ви радва много! От сърце ти желая на теб бързо възстановяване и прекрасни емоции с малката у дома!

    Камелия Малчева

  4. Честита дъщеричка!
    Много е красива! Бъдете здрави и щастливи!
    Мартини мама

  5. БРАВО ! Как се развълнувах само :). Много е миличка, а ти си толкова щастлива…

  6. Честито първо бебе, Бо! Здравички и щастливички цялото кралско войнство!

  7. Нямам думи!!! Кога гледах снимките на мъничкия зародиш по интернет календара, а сега вече виждам твоето бебе! Да сте ми живи и здрави и да си носите много радост, любов и хубави изживявания! Пращам много виртуални целувки и прегръдки, знам, че не сме се виждали скоро, но се надявам скоро и това да стане!
    –Гуш–, Ваня

  8. Аз, уви, изпуснах да видя Марулка, но съдейки по твоята мегаватова усмивка – ще е най-голямата ти благословия! Желая ви на всички да сте толкова добри и усмихнати винаги заедно!

    От редовен читател

  9. Голямо браво с голямо закъснение от мен и адашката ти, която ми звъня от Каспичан да пита имаме ли си момиченце вече, ама така е като съм шматка и забравих да те порверя по-рано… Айде, живички, здравички, догодина и маслинка за марулята, по-догодина лимонче 🙂

Вашият коментар

