Gurkendrache

За то4ка и Петя Хайнрих (те си знаят ;))

Die Sendung mit der Maus

6 thoughts on “Gurkendrache

  1. hahaha 🙂 златни сте и двете дами! Тази песничка съм я пропуснала явно. Много благодаря, че споециално си я записа от телевизора. Това прави цялото представление особено мило.

  2. Ееееееее, това ми оправи настроето поне за седмица! Много, много мерси, целувки на всички участници :)))

  3. Пете, като ми остане време искам да пиша за „авангарда“ в детското изкуство 🙂 като продължение на темата за „умните играчки“. Ох, много идеи имам, а време – йок.

    то4ке 😉 в събота ще го дооправим, настроението. цАлуФки 🙂

  4. А, това за авангарда е много интересна тема. Аз с удоволстивие ще я прочета, коментирам и допълня с лични впечатления.

    В събота нали ще се видим? Много ще ми бъде приятно да се запознаем и на живо.

  5. Pingback: Блогове в полет « a beautiful place to get lost

  6. Pingback: Little Things That Make Me Happy « a beautiful place to get lost

Вашият коментар

