Добре дошли

Сравнително лесно се преместих, има си опция за импортиране, която работи доста добре. Хем ми е ново, хем ми е уютно и познато, точно това исках. Не ми е дошло време за радикален мейкоувър, представата за чисто ново пространство, което тепърва да започна да населявам, ми беше дискомфортна. Може би ще поразчистя архивите малко по малко от неща, които вече ми се струват излишни. Връзките също още са в процес на попълване, тях нямаше как да ги импортирам.

Днес не правих почти нищо, освен да чопля тука, да си мисля разни работи и да гледам Марулката. Даже на разходка не излязохме, много ветровито беше. Давам си сметка, че колкото и да нямам желание, трябва да седна да уча, но все отлагам – не толкова, защото не ми се учи, колкото защото това би означавало, че рано или късно действително ще трябва да се явя на изпит, която перспектива честно казано ме ужасява. За толкова години така и не престанах да се страхувам от изпити. Сега се измъквам с оправданието, че Коледа е близо, кой учи по празниците и че ще започна сериозно през януари. Сериозно, наистина. Както и да е.

(Ох, в апартамента до нас живее едно друго детенце, което вечер плаче и аз все ходя да слухтя дали не е Марулята, ама тя може да се похвали със здрав сън (да чукам на дръво!))

Добре дошли в ремонтираната ми къща! Настанете се удобно и се възползвайте от правото си на глас 🙂

За мен е удоволствие.

13 thoughts on “Добре дошли

  1. Добре дошла в уърдпресовото царство 🙂 Баш ми е драго, дет се вика 🙂 Бтв, твоята Марулка и моят пич са почти връстници 🙂

  2. Дени, Марулка е на 13.08., аз съм останала с впечатлението, че СуперЛюбо е по-голям от зеленчучката? 🙂 Може би просто изглежда по-голям 😉

  3. Любо е на 08.08, ама се роди с много коса като сестра си наистина изглежда по-голям 🙂 Деница пък е на 14.08 🙂
    Събрахме се 😉

  4. Леле, с две лъвчета 8)
    не завиждам 🙂
    Любо май и на килца се е родил по-голям. Марулката беше 2960 и спадна до 2780, сега гони 6-те кг някъде.

  5. @то4ката – седи си 🙂 не щеш ли да подържиш едно бебе, докато измия чиниите от онзи ден? 😉
    :* :* :*

  6. Честит нов дом – и на мен ми се струва по-хубаво място тук 🙂

    Исках да ти кажа – знаеш ли, че Марула е клонесто дърво в Африка, със сочни плодове с огромно количество витамин C и голяма костилка :)‌ Символично!

  7. Бях чувала, Ели, но моята е обикновена зелена Маруля – ето такава:
    https://ljato.wordpress.com/2008/05/09/grow/
    Просто аз се скъсах да ям зелена салата, докато бях бременна в първите месеци и се шегувахме с баща й, че ще се роди зелено бебе 😉
    Дано не ми се сърди някой ден, защото всички я наричат така вече…

  8. ами, не, Любо се роди 3.050, а го изписаха 2950, но първите два месеца дръпна рекордно. Вторият месец качи кило и 5оогр и 6см …

  9. Ха здрасти и от нас 🙂 Вързахме си новите връзки насам и Кремена се радва, че на Марулка й е по-уютно тук. 🙂

Вашият коментар

