манджа

утре навършвам половин годинка и по този повод мама днес се нави да ме черпи две лъжички картоф със зехтин и кърма

0011

я да видим какво е това в лъжицата… хммм…

0023

… интересно…

003

… мисля да поема нещата в свои ръце…

004

… нищо да не иде зян, че мама само две лъжички даде…

006

е, какво… мой си е заекът, ще си го плюнча колкото си искам, ПЪК! какво като ми е още пълна с картофи устата…

0082

… свършииии…

Е, това беше. Менюто за другата седмица – кюфтета и Снежанка с чесън 😉

6 thoughts on “манджа

  1. хихи,и Аничка прави същите номера с лъжицата.Дали ‘щото са родени на една дата?Опитва се да ми я вземе от ръцете.Само,че ние все още сме на малко количество каша.Зеленчуците все още не сме започнали.

  2. Да се учи 🙂
    Другата седмица ще си реже сама пържолите 🙂
    Шегата настрана, аз също няма да бързам, за да не се превърне в тегоба. Ще предлагам по няколко лъжички от това-онова, за да свиква и да опознае вкусовете.

  3. миленка, направо не знам дали ще мога да удържа фронта да не замествам цяло хранене скоро, като я видях как отваря уста и лапа… много ме забавлява 🙂

Вашият коментар

