Лято е :)

picture-94301

Дребното вече си пече кълките 🙂

picture-9428

Има и два смешни предни зъба отдолу.

002

Правим тегели по улиците от сутрин до вечер. Не ми се пише. Среща ми се с хора.

0061

Гледам In Treatment.

Чета „Как без крясъци и шамари да приучим детето на дисциплина“ (ебахти заглавието :))

Излезе изумителната нова книга на Мария Донева „Прикоткване на смисъла„, което ме прави много щастлива 🙂 (макар че аз си бях харесала едно друго работно заглавие)! Честито, М. Обичам те.

Започна записването за последната серия курсове на „Естествено“ преди лятната ваканция. „Всичко за активното раждане“ и „Родителство в хармония с природата„. Сайтът на сдружението е обновен и вече има форум, в който си говорим за всичко, което ни вълнува около естествените неща в раждането, гледането на деца и живота като такъв. Заповядайте!

Поръчах си нещо от Вселената. Стискайте ми палци 🙂

Снимки 1 и 2 courtesy of Бистра

2 thoughts on “Лято е :)

  1. Е, а пък ние се чудихме защо така ни заряза…:)

    Смятам да се възползвам от препоръките ти за сериала и най-вече за книгата за шамарите (а на теб не ти ли е малко …рано за такива теми, муци?:)

    Както и да е, всичко звучи супер. Стискам палци за поръчаното от Вселената:)

  2. Има нещо поетично в Марулата :)))

    Стискам палци! И на мен ми се среща с хора, ама хората, с които най-много ми се среща са далече… 😦

Вашият коментар

