Яна – инструкции за употреба

DO:

  • прегръщай ме понякога без повод
  • говори ми в прав текст – не че съм недосетлива, но подтекстът усложнява нещата и ме обърква (има голяма вероятност да се направя на ударена)
  • запомни как си пия кафето – дълго, с една лъжичка захар и много мляко
  • обаждай се, особено когато не искаш да ти свърша нещо
  • води ме на море (може и на планина, а също така на кино и театър)
  • от време на време ме питай от какво имам нужда
  • купувай ми шоколад
  • носи ми фрезии от пазара

DON’T:

  • не ме пипай по косата (без разрешение)
  • не ме питай как съм, ако не те интересува
  • не ми крещи, защото блокирам и се разревавам и/или излизам от стаята
  • не ме заплашвай, че ще си отидеш… изобщо, не ме заплашвай
  • не изчезвай от живота ми ненадейно и без предупреждение
  • не ми казвай каква трябва да съм, защото според теб не съм „правилна“
  • не ме рекетирай емоционално
  • не ми казвай, че приличам на майка си 😉
  • не ми говори, когато съм преуморена и/или гладна
  • не се обиждай, когато не си вдигам телефона – обикновено не съм го чула, но понякога просто не искам
  • не ми пречи да се грижа за теб

(to be continued)

================================================

Това е една игра от психодрамата, която много ме изкефи, затова допълних някои неща и я качвам тук. Ако някой иска да я открадне, много ще се радвам да прочета още инструкции, и не забравяйте да метнете линк в коментарите.

7 thoughts on “Яна – инструкции за употреба

  1. Винаги успяваш да ме издебнеш в гръб с нещо интересно. 🙂

    Мисля да опитам, макар че наскоро писах нещо подобно. 🙂 Ще споделя…

  2. „води ме на море (може и на планина, а също така на кино и театър)“
    хехе, това особено ме изкефи. а може и на опера, в музеи на модерното изкуство, в Йерусалим, Стокхолм и други градове, села и на палатка.

  3. Оо, аз ще се възползвам . Много обичам инструкции от всякакъв тип:))) Може би по-натам във времето:) Благодаря за идеята:) И..поздрав:)

  4. Тази инструкция е много готина, но ми направи впечатление, че секцията DO:, е по-малка от секцията DO NOT:, което мен лично ме натъжава. Мога да обясня, но не искам. :)). Моят списък съдържа само един ред и няма две секции. Ето го : Be with me

  5. Pingback: ?! « организираният хаос

  6. Николай, аз разбирам, но това все пак е емоционално упражнение, в определена ситуация и с определена цел, което, примерно, към настоящия момент, може да изглежда по съвсем различен начин. Ениуей, ето още едно DO NOT: do not make me feel guilty for being an imperfect human being. DO: Let’s celebrate imperfectness together :)))

Вашият коментар

