Day 2

Day 02 → Something you love about yourself.

Нещо, дето съм го била харесвала в себе си. Хм.

Имам доста реалистична преценка за себе си, за това какво мога, какво знам, изобщо къде ми е летвата. Не толкова високо, колкото би ми се искало, и със сигурност не толкова високо, колкото другите понякога се подвеждат да мислят, но това е ок. В повечето случаи.

Много съм умерена, което всъщност ме поставя между чука и наковалнята редовно. Никоя група не ме припознава като изцяло свой човек. Обикновено изреченията ми започват с „Така е, но…“. Нито съм поет като поетите, нито доктор като докторите, нито родител като родителите. И когато си говорите с мен, по челото ми не текат субтитрите на зле прикрито неодобрение 😉

Харесвам си и усмивката 🙂 When I smile, people smile back 🙂

Ама че върховно усилие. Това го пиша вече от 45 минути, вместо да си чета книгата. (Фантастичен автор, горещо препоръчвам.)

А вие какво харесвате в себе си?

4 thoughts on “Day 2

  1. Харесвам си чорапите 🙂
    Онзи ден приятелка се смя, че искам чанта, която да подхожда на сивите боти, понеже моля ти се аз съм била човекът, който може да носи различни чорапи. Може, ама и това си има правила, а като имаш моите 3 чекмеджета чорапи, не е трудно да ги спазиш 🙂

    (ако издържиш всичките 30, много ще ти се възхищавам)

  2. Харесва ми да пиша. Да намирам максимално близките думи до това, което искам да кажа, и да изкарвам навън това, което, останало вътре, се превръща в емоционална и мисловна тапа.

  3. Кефиш ме как преди да стигнеш до там, че да кажеш нещото, което си харесваш хууубавичко се самоизкритикува 🙂
    Аз си харесвам косата. Преди ме дразнеше (и сега ме дразни), но колкото повече расте, толкова по-близки ставаме 😉
    А на теб ти харесвам това, че всичко си казваш. Макар че и твоята коса не е лоша 😀

Вашият коментар

