Little Things That Make Me Happy

Бу започна един мийм за не-важните, които ни радват и ме покани да се включа в играта.

Което аз ще направя с удоволствие, защото всеки повод е добър to count one’s blessings, aко ме разбирате.

1. Сладолед 🙂

Поне 5 от 15-те кг, които качих, докато бях бременна, се дължаха на чист сметанов сладолед. Понеже от доста време бойкотирам Нестле, имах удоволствието да открия, че Дарко правят съвсем приличен сладолед. Което си e ъндърстейтмънт, де. Особено новата им серия „Ескимо“ по нищо не отстъпва на „Бос“, според мен дори е по-добра. Лично мнение.

В Германия обичах „Магнум“, снимката вляво е една от старите им реклами. Мацката покъртително прилича на най-добрата ми приятелка и всеки път, като я видя, много ме радва 🙂

2. Йога

Занемарих си практиката, когато забременях, но сериозно планирам да си я възобновя до десетина дни. Вдясно е любимата ми асана (Vrksasana) – „дърво“.

Обичам начина, по който уроците в йогата се траспонират в истинския живот и проговарят на толкова много нива. Или както казва(ше) the late Sri K. Pattabhi Jois „Practice and All is Coming“…

(Всъщност не знам това дали се класира за „не-важно“, но както и да е.)

3. Детски песнички 🙂

4. Двата часа, в които М. спи следобяд. Me-time 🙂

5. Миризмата на чисти чаршафи, съхнали на слънце (която е различна през зимата и лятото)

6. Докторски сериали. Сериозно увредена съм. Гледам всичко, дори съвсем бегло да има нещо общо с медицината 😉 – Грей’с, Д-р Хаус, РеДженезис. Напоследък съм на психо вълна. Комбинира се чудесно с точка 4.

==============================================

Играе ли ви се:

1. Астилар от Разни хора, разни

2. Яна на Кръстопътя

3. Кекла, на Теди майка й

4. Петя във Фрайбург

5. Рос, където и да е 🙂

6. Ели отляво до десния завой

(правилата: линк към този пост и към блога на Бу, вашите 6 неща, линк към 6 други блогъри и коментар в техния блог след това)

9 thoughts on “Little Things That Make Me Happy

  1. Ех, изведнъж осъзнах, че не-важните неща, които ме карат да се чувствам щастлива, са повече от 6 😀 Благодаря, че ме подсети, колкото повече, толкова повече.
    Истински италиански и истински турски (да, да) сладолед – ще бъда дебела, но доволна. Чаршафите (и дрехи изобщо), прани и съхнали лятото. Двата часа, в които аз спя следобед, просната до моята М. 😆

  2. Речено-сторено! В 6 трудно се побирам. Замислих се за 666, но предвид тъмната символика на числото, го пренебрегнах и си позволих само бележки под линия 🙂

  3. Аз да кажа само, че откакто е излезнала публикацията, пиша… още съм май на номер три… не знам защо за пръв път имам зор.. но ще я напиша.. хи-хи, на това отгоре имам покана за същата игра от другаде и ще се направя на тресната да мисля за още 6 неща.. мдам. Усмив – усмив, пиша с една ръка, щото дзверо ме яде … има ли нема ли мляко, ама то да се се успокоява детето.

  4. Pingback: 6 не-важни неща, които ме правят щастлива « Блогът на Кекла и Теди Бебе

  5. Оооооо, сега видях че съм в играта… Ще помисля и ще постна! Обичам числото 6 – то си е специално в нашето семейство! Гуш за тебе Яна и целувки за Марулкова!-:)

  6. Pingback: Не четете – няма нищо важно :) « Разни хора, разни…

  7. Pingback: 6 неща без които мога, но не искам… « На кръстоПът

Вашият коментар

